Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2016

Ελληνικές Πυραμίδες και η άγνωστη πυραμίδα των Χανίων

Χωρίς καμία έννοια εθνικισμού ή περηφάνιας αλλά με μια διάθεση να πούμε επιτέλους κάποια πράγματα με το όνομα τους όπως θα δείτε και στο υπόλοιπο άρθρο, επιφυλάσσομαι για τις πυραμίδες στον Άρη. Επίσης να αναφέρω πως δεν θα μιλήσω καθόλου για το μεταφυσικό κομμάτι του θέματος ‘Ελληνικές Πυραμίδες’, είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον, κάποια άλλη φορά.


Το πυραμιδικό σχήμα συναντάται σε όλους τους πολιτισμούς, κεντρική Αμερική – Ευρώπη – Ινδία – Αίγυπτο, αλλά η επικρατούσα θεωρία πως το συγκεκριμένο σχήμα βρέθηκε και υιοθετήθηκε στην Αίγυπτο τίθεται υπό αμφισβήτηση και ανατρέπεται εντελώς, μετά την ανακάλυψη της πυραμίδας στην Θήβα και της πυραμίδας του Ελληνικού, που είναι σύμφωνα με τους ειδικούς τελειότερη (γεωμετρία, μαθηματικά) των Αιγυπτιακών. Η Ελληνική πολιτεία συνεχίζει να αγνοεί και κάθε προσπάθεια για την ανάδειξή τους προσκρούουν στην ειρωνεία. Γιατί άραγε; Όποιος γνωρίζει πως έχουν τα πράγματα σε σχέση με αυτά που μας επιτρέπουν να γνωρίζουμε ή διαβάζει την miastala δεν αναρωτιέται πλέον γιατί;

Έχουν φροντίσει να εξαφανίζουν όλα τα στοιχεία για τις Ελληνικές Πυραμίδες. Την γνωστή πυραμίδα του λόφου του Αμφείου στην Θήβα, αλλά και την πυραμίδα του Ελληνικού, που βρίσκεται 4 χιλιόμετρα νοτίως του Άργους, που είναι απίστευτα παλιά, με την μέθοδο της θερμοφωταύγειας απεδείχθη ότι είναι του 10.500 π.κ.ε. Αλλά κατόπιν μακρών “διαπραγματεύσεων” με την Ακαδημία Αθηνών, έγινε “συμβιβασμός” και ανακοινώθηκε ότι είναι 500 χρόνια παλαιότερη των Αιγυπτιακών.!!!!
Ακόμη και αυτό το υποτιμούν με σθένος, αφού δεν μπορούν να το εξαφανίσουν τελείως, γι αυτό και στην πινακίδα που οδηγεί στην πυραμίδα έχουν την λέξη πυραμίδα με εισαγωγικά.

Είναι περιφραγμένη από τον τότε κοινοτάρχη, πριν τον ‘Καποδίστρια’, για να την σώσει. Ο οποίος είχε έργο ζωής από μικρός να την προστατέψει και να την αναδείξει. Γιατί μέχρι τότε, ήταν τόπος απορρίψεως ψοφιμιών και περιττωμάτων.Την καθάρισε και πέταξε τα ψοφίμια που σκόπιμα έριχναν για να αποτρέψουν την πρόσβαση σε αυτό το μνημείο μεγαλείου του Ελληνικού στοιχείου. Είναι ο ίδιος που έφτιαξε τις πρώτες πινακίδες για να δείχνει την θέση της από τον παλαιό δρόμο Άργους-Τριπόλεως, τις οποίες κάλυπταν μόνιμα αφίσες πολιτικών και μπουζουξίδικων.

Ο ίδιος μου έλεγε το τι είχε τραβήξει από την τοπική εκκλησία (!!!) και από την αρχαιολογία του Άργους (!!!) που ήθελαν να την ισοπεδώσουν, γι αυτό και έχτισε μια εκκλησία στην είσοδο της περιφράξεως και ένα γήπεδο στην Δυτική πλευρά.
Η Πυραμίδα στο Ελληνικό είναι η μοναδική Πυραμίδα παγκόσμια που έχει ΠΟΡΤΑ εισόδου.
Δείτε και τα τρία βίντεο σχετικά με την Πυραμίδα του Ελληνικού, όπου μιλά και η αφεντιά μου.


Στην Ελλάδα η γνωστότερη και αρχαιότερη γνωστή πυραμίδα είναι η `πυραμίδα του Ελληνικού. Βρίσκεται στο σημερινό χωριό «Ελληνικό, κοντά στον δρόμο που συνέδεε στην αρχαιότητα το Άργος με την Τεγέα. Η Τεγέα ήταν αρχαία πόλη στην Αρκαδία και οι Τεγεάτες ήταν γνωστοί για την ανδρεία τους στον πόλεμο. Η πυραμίδα αυτή δεν περιγράφεται από τον περιηγητή Παυσανία (ο Παυσανίας ήταν από την ελληνική αποικία Μαγνησία της Μ. Ασίας και έζησε τον 2ο αιώνα μ.κ.ε.). Είναι παράδοξο το γεγονός ότι ο Παυσανίας αναφέρεται σε άλλη πυραμίδα, στο σημερινό χωριό Λυγουριό της Αργολίδος.

Οι διαστάσεις της «πυραμίδος του Ελληνικού είναι: βόρεια και νότια πλευρά = 12,6 μέτρα – έκαστη, ανατολική και δυτική πλευρά = 14,5 μέτρα – έκαστη. Το ύψος της πυραμίδος είναι 3,4 μέτρα, αν και το αρχικό ύψος της θεωρείται πως ήταν 3,6 μέτρα. Το κεντρικό δωμάτιο της πυραμίδος έχει διαστάσεις 7,1 τετραγωνικά μέτρα.
Μελέτες που έγιναν από το κέντρο αρχαιομέτρησης του ινστιτούτου «Δημόκριτος΄΄, από τον καθηγητή της Ακαδημίας Αθηνών Π. Θεοχάρη, τον καθηγητή του κέντρου έρευνας αστρονομίας και εφαρμοσμένων μαθηματικών Ι. Λυριτζή, το εργαστήριο αρχαιομέτρησης του φυσικού τμήματος του πανεπιστημίου του Εδιμβούργου της Σκοτίας με τον καθηγητή R. G. Galloway και τις επιστημονικές ομάδες των παραπάνω ιδρυμάτων (δημοσίευση: 9 – 2 – 1995), χρονολόγησαν – με την μέθοδο της οπτικής θερμοφωταύγειας –την πυραμίδα αυτή στο 10.500 π.κ.ε. !!!
ΑΛΛΆ…




Μετά από έντονες διαφωνίες, αντεγκλήσεις και εκπλήξεις, αποφάσισαν επίσημα να ‘θάψουν’ το 10.500 πκε., αλλά να ‘αφήσουν στο φως’ μόνο το 2.720 !!! πκε !!! Τι πρωτότυπο!!! (Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει.)
ΑΛΛΑ, ΑΚΌΜΗ ΚΑΙ ΈΤΣΙ η «πυραμίδα του Ελληνικού΄΄ οικοδομήθηκε 100 έτη ΠΡΙΝ την πρώτη πυραμίδα της Αιγύπτου (πυραμίδα του Ζόζερ, 2620 π.Χ.) και 170 έτη πριν την πυραμίδα του Χέοπα (2550 π.Χ.)!

Κάτω από την βόρεια πλευρά της πυραμίδος του Ελληνικού βρέθηκαν αγγεία που χρονολογήθηκαν στο 3000 π.κ.ε. !!!
Ο Παυσανίας δεν αναφέρει την πυραμίδα, αλλά σημειώνει πως στην περιοχή υπήρχε ‘πολυανδρία’, δηλαδή ομαδικοί τάφοι. Αυτό ενισχύει την άποψη ότι δεν αναφέρεται στην πυραμίδα γιατί την εντάσσει στους τάφους. Με άλλα λόγια κάποιοι μελετητές λένε πως, η πυραμίδα ήταν τάφος. 


Αλλά οι αρχαίοι Ελληνες δεν αναφέρουν τις πυραμίδες γιατί και γι αυτούς τότε ήταν κάτι το άγνωστο ή ξεχασμένο. Απλά όταν ήθελαν να θάψουν άνδρες επιφανείς τους τοποθετούσαν σε χώρους που δεν ήταν συνιθισμένοι για τους πολλούς, χωρίς αυτό να σημαίνει πως ήταν τάφοι. Χαρακτηριστικό της παλαιότητας της κατασκευής, σύμφωνα με τον Παυσανία, είναι ότι πρώτη φορά τότε είχαν χρησιμοποιηθεί ασπίδες σε μάχη.!! και οι πυραμίδες προυπήρχαν.
Άλλωστε και στην αρχαία Αίγυπτο οι πυραμίδες ήταν τύμβοι των Φαραώ λένε. Άλλοι μελετητές υποστηρίζουν ότι η πυραμίδα χρησιμοποιείτο για να στέλνουν μηνύματα με σήματα φωτιάς σε απομακρυσμένα σημεία. (! που τα βρίσκουν) Δηλαδή την χρησιμοποιούσαν ως επικοινωνιακό κέντρο. Αυτό σίγουρα θα ήταν χρήσιμο σε περιόδους πολέμου, μόνο που δεν γίνεται με τις Πυραμίδες αλλά με συστήματα φρυκτωριών και αυτά ήταν ορθωγώνια σχήματα και οχι πυραμιδοειδή. Κατά άλλους μελετητές, η πυραμίδα ίσως ήταν ένα αστρονομικό παρατηρητήριο, (!) που κάθονταν και παρατηρούσαν, στην κορυφή; (!)
Ο Αμερικανός αρχαιολόγος L. E. Lord υποστήριξε ότι η πυραμίδα ήταν ένα μικρό φρούριο, ενώ ο Β. Κατσιαδράμης υποστήριξε ότι ήταν ένας μικρός βωμός όπου πιθανόν γίνονταν θυσίες ζώων.






Ας δούμε τι λέει σχετικά με τις προϊστορικές Ελληνικές Πυραμίδες, του Μινυακού πολιτισμού(2750 – 1750 π.κ.ε.), ο αρχαιολόγος Θεόδωρος Σπυρόπουλος, επίτιμος έφορος αρχαιοτήτων και επίκουρος καθηγητής προϊστορικής αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και γνώστης της προϊστορίας του Ελλαδικού χώρου. Αυτός που έκανε τις επίσημες ανασκαφές στην Θήβα, και έφερε στο φως το Αμφείον την γνωστή βαθμιδωτή πυραμίδα της Θήβας και το ανάκτορο του Μενέλαου και της Ελένης στην Λακεδαίμονα, άλλη μια πονεμένη ιστορία που ενοχλεί πολλούς, μια και έχει βάλει πόδι εκεί αγγλική αρχαιολογική σχολή από το 1825 (!!!).


Εκεί ο καθηγητής Σπυρόπουλος έφερε στο φως τους μεγαλύτερους θολωτούς τάφους όλου του μυκηναϊκού κύκλου και πολύ σημαντικά ευρήματα από την λεγόμενη ‘Μινυακή εποχή’. Σε αυτήν την εποχή, μια χρυσή εποχή για τον Ελληνικό πολιτισμό κατά πολύ ανώτερη του γνωστού του Περικλέους, ανήκουν και τα ευρήματα των πυραμίδων της Θήβας και τα ευρήματα της πυραμίδας του Ελληνικού. Γι αυτό με τόσο μεγάλο ζήλο προσπαθούν να τα εξαφανίσουν ή υποτιμήσουν.

Παρακολούθησε τι λέει ο καθηγητής σε διάλεξη του στην Θήβα
… Πιστεύω πως στην Ελλάδα υπήρχε ένας πολύ μεγάλος πολιτισμός, πολύ σπουδαίος με εξαιρετικά ανεπτυγμένη τεχνολογία, είναι ο Μινυακός πολιτισμός (2750 – 1750 π.κ.ε.), αποσιωπημένος, γελοιοποιημένος. Παρ όλα αυτά μεγαλούργησε σε ολόκληρη την Μεσόγειο και στις περιοχές γύρω από αυτήν. Αυτή η θεωρεία είναι που ενοχλεί τόσο γιατί ανατρέπει τα πάντα, όλη την υφιστάμενη επίσημη ιστορία.
Δεν φαντάζομαι πως θα ήθελαν πολλοί, να αναγνωρίσουν την Ελλάδα ως το λίκνο του πολιτισμού της γης. Αν δεχόταν το παγκόσμιο κατεστημένο πως πέρα από τον ‘χρυσούν αιώνα του Περικλή’, και άλλον ένα χρυσό αιώνα των Μινυών, αυτό θακατέλυε πολλές φιλόδοξες θεωρίες πως δήθεν το Ελληνικό αλφάβητο είναι Εβραϊκό (!!), ότι το φως έρχεται εξ ανατολής και όλες αυτές τις θεωρίες που μας παραμύθιασαν τόσα χρόνια και με τις ίδιες παραμυθιάζουμε κι εμείς τα παιδιά μας.
ΟΧΙ, ότι μεγάλο ξεκίνησε σε αυτόν τον πλανήτη ξεκίνησε από την Ελλάδα και δεν έχει καμιά έννοια εθνικισμού αυτό.
Η ιστορία είναι ένα ζυμάρι που αν έχεις φόρμα, το πλάθεις όπως θέλεις. Στο θέμα των ευρημάτων της Μινυακής περιόδου η τεχνολογία αυτών των έργων απαιτούσε υψηλή γνώση μαθηματικών, αριθμητικής, γεωμετρίας. Επομένως δεν μπορούμε να αποδίδουμε τα μαθηματικά στου Πυθαγόρειους της Κάτω Ιταλίας του 7ου αιώνα ή στους φυσικούς φιλοσόφους του 6ου αιώνα στην Ιωνία.
Όχι, αυτά που ανακάλυψα είναι πανάρχαια στην Ελλάδα και υπήρχαν ήδη εν λειτουργία φύσει και εφαρμογή από την τρίτη χιλιετία προ κοινής εποχής.
Καταλαβαίνετε πως αν αυτό γίνει ευρύτερα γνωστό, θα ανατρέψει θεωρίες και θα ανακατέψει τα σχέδια γνωστών κέντρων εξουσίας. Αλλιώς γιατί δεν το ερευνούν; Εγώ λέω, αν μπείτε μέσα στους τάφους θα μείνετε έκθαμβοι από κάλλος τους. Φυσικά απαγορεύεται, όχι γιατί το ερευνούν, αλλά γιατί το κρύβουν.
Βρήκα επίσης στην Θήβα τον τάφο των παιδιών του Οιδίποδα. Είναι ο μεγαλύτερος Μυκηναϊκός τάφος που βρέθηκε ποτέ στην Ελλάδα. Έχετε ακούσει γι αυτό; Είναι γεμάτος με τοιχογραφίες, υπέροχα και πολύτιμα ευρήματα. Τον εγκατέλειψαν, και με μετέθεσαν για τις διαμαρτυρίες μου, τον άφησαν, έγινε σεισμός, γκρεμίστηκε και σήμερα είναι ένα θλιβερό ερείπιο φραγμένο με κοτετσόσυρμα γεμάτο περιττώματα.
Το Άμφειον έγινε προσιτό σε εμάς από ένα φρέαρ, όταν με μετέθεσαν από την Θήβα, το γέμισαν με τσιμέντο.(!!!)
Στην Πελλάνα ανακάλυψα έναν βασιλικό τάφο και λίγο με διώξουν από κει είχα φτάσει στην είσοδο του. Μεθόδευσαν κινδυνολογώντας πως επρόκειτο να πέσει ο τάφος την Μ. Πέμπτη. ενώ ο κόσμος ασχολιόταν με τα αρνιά, ρίξανε μέσα 250 τόνους αμμοχάλικο (!!!). …

Αιγυπτιακές Πυραμίδες η επίσημη θεωρία
Επίσημα λένε πως οι αρχαιότερες πυραμίδες χτίστηκαν από τους Φαραώ που ανήκαν στο «αρχαίο βασίλειο΄΄ (3100 – 2270 π.κ.ε.) το οποίο περιλάμβανε τις 10 πρώτες δυναστείες. Η πρώτη πυραμίδα στην Αίγυπτο κατασκευάστηκε το 2620 π.κ.ε. Ήταν η «πυραμίδα του Σακκάρα΄΄ του Φαραώ Ζόζερ (Djoser) που ανήκε στην 3η δυναστεία. Οι Φαραώ Χέοπας, Χεφρήνος (4η δυναστεία) και Μυκερίνο, κατασκεύασαν τις πυραμίδες κοντά στην – τότε πρωτεύουσα – Μέμφιδα, την σημερινή πόλη Ελ – Γκίζα. Η πυραμίδα του Χέοπα χτίστηκε το 2550 π.κ.ε.
Όπως είπαμε ήδη οι αρχαιότερες πυραμίδες της Ελλάδος: η πυραμίδα του Ελληνικού και η πυραμίδα στο Άμφειον της Θήβας, χρονολογούνται στο (ανεπίσημα 10.500 π.κ.ε.) επίσημα το 2720 π.κ.ε. και στο 3000 – 2400 π.κ.ε., αντίστοιχα.
Ο αρχαίος Ελληνικός πολιτισμός επηρέασε σημαντικά τον αιγυπτιακό πολιτισμό και πρώτοι οι Έλληνες κατασκεύασαν πυραμίδες. Άλλωστε, η σφίγγα και ο γρύπας είναι βασικά κομμάτια της ελληνικής μυθολογίας. Δεν υπάρχει περίπτωση αν το δεχτούν ελαφρά τη καρδία (ούτε βαριά) αυτό, γιατί έρχεται κόντρα στα Σιωνιστικά σενάρια περί Ινδοευρωπαϊσμού.
Ο Ινδοευρωπαϊσμός άλλο ένα μεγάλο επιστημονικό παραμύθι, που στηρίζεται στη γλωσσική συγκριτική κι όχι σε αρχαιολογικά κι ανθρωπολογικά ευρήματα. Έχει απορριφθεί από πολλούς επιστήμονες, αλλά υποστηρίζεται από τον σιωνισμό, απ’ όπου και χρηματοδοτείται, για να υποτιμηθεί ο πελασγικός πολιτισμός και να μειωθεί η χρονική διάρκεια του ευρύτερου ελληνικού πολιτισμού.
Οι νομάδες-τσοπάνηδες Εβραίοι δεν κατάφεραν να δημιουργήσουν αξιόλογο πολιτισμό. Μιας και ήθελαν να παρουσιαστούν σαν ο “εκλεκτός λαός” του Θεού, απ’ όπου ξεκίνησε όλος ο κόσμος, έπρεπε να εφευρεθεί μια θεωρία, που να υποβιβάσει την ιστορική πραγματικότητα. Έτσι εφευρέθηκε το παραμύθι του Ινδοευρωπαϊσμού, κι αποσιωπήθηκαν οι μαρτυρίες για τον Ηρακλή, τον Διόνυσο κ.α. που είχαν επισκεφτεί και επηρεάσει τους Ινδούς και τις χώρες της Ασίας.

Αυτά τα μαρτυρούν τα γραπτά των αρχαίων Ελλήνων συγγραφέων.
5.000 χρόνια πριν και πλέον, κάποιοι λαοί που ζούσαν στις κοιλάδες της Μεσογείου ανέπτυξαν μεγάλο πολιτισμό που μετέδωσαν στους γύρω λαούς μέχρι την Παγχαία και την Ινδία.

Αυτό επιβεβαιώνεται στο γαλλικό σπήλαιο Λασκώ, όπου βρέθηκαν βραχογραφίες που χρονολογούνται στο 13.000π.κ.ε., μία από τις οποίες είχε το συλλαβόγραμμα WA της γραμμικής Β.

Νεώτεροι γλωσσολόγοι απορρίπτουν κατηγορηματικά τις θεωρίες περί φοινικισμού και ινδοευρωπαϊσμού, καθώς αποδεικνύεται ότι οι ελληνικές γραμμικές γραφές είναι προκατακλυσμιαίες.
Ποιος ο λόγος που γνωστοί καθηγητές συνεχίζουν να επιμένουν διδάσκοντας αυτήν την απάτη; Από πού τάχα υποκινούμενοι και γιατί κόπτονται και υποστηρίζουν τέτοια αισχρά ψεύδη που προκατασκευάστηκαν με υποχθόνιους σκοπούς;
Πότε θα τα σταματήσουμε αυτά τα ψεύδη και θα πούμε στα παιδιά μας και στην ανθρωπότητα την Αλήθεια για το Ελληνικό μεγαλείο;
Πότε θα πάψουμε να είμαστε ευρωπαίοι και θα αντιληφθούμε πως ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ… όσοι απομείναμε.


http://miastala.com/s/archives/18458


Πυραμίδα Χανίων


http://ellinikos-politismos.blogspot.com/2009/06/blog-post_2742.html
Η "πυραμίδα" των Χανίων είναι ένας λαξευμένος βράχος και είναι ένα μνημείο μοναδικό στο είδος του μιας και δεν υπάρχει καμία αναφορά για παρόμοιο κτίσμα-κατασκεύασμα. Επίσημες μελέτες, έρευνες ή ανασκαφές δεν έχουν γίνει μέχρι στιγμής - ακόμη και το ίδιο το μνημείο είναι άγνωστο στον κόσμο, και ως εκ τούτου δεν μπορούμε να γνωρίζουμε την χρήση που είχε στην αρχαιότητα ή την ηλικία του. Βρίσκεται σε υψόμετρο 290 μέτρων από την επιφάνεια της θαλάσσης στα Νότια του νομού Χανίων. Μέσα στον κώνο έχει λαξευτεί ένα δωμάτιο με διαστάσεις 2,20μ. x 2,10μ. και ύψος 1,40μ περίπου, στο οποίο μπαίνει κανείς από την είσοδο που είναι στα Δυτικά (στις 253° περίπου) διαστάσεων 1,2μ x 0,7μ. Η περιφέρεια του κώνου είναι περίπου 16 μέτρα και το ύψος του από την κορυφή μέχρι το δάπεδο του θαλάμου είναι περίπου 4,6 μέτρα. Η περιφέρεια της βάσης του είναι περίπου 29 μέτρα.



Βρίσκεται στα Καμάρια Σελίνου.




ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΛΥΓΟΥΡΙΟΥ
Η πυραμίδα αυτή βρίσκεται στους πρόποδες του όρους Αραχναίο (από Άργος προς Επίδαυρο) με διαστάσεις 14x12 μέτρα περίπου.Έχει χρονολογηθεί (με την μέθοδο της θερμοφωταύγειας) στο 2100 π.Χ.Ο Παυσανίας δεν αναφέρει τίποτα για το κτίσμα και η πρώτη αναφορά που έχουμε, είναι από την "Γαλλική Επιστημονική Αποστολή στον Μοριά". Οι πρώτες ανασκαφές διενεργήθηκαν στις 9 - 18 Δεκεμβρίου του 1936 και στις 1 - 9 Αυγούστου του 1937 υπό την διεύθυνση του Αμερικανού αρχαιολόγου Ρ. Σκράντον. Οι διαστάσεις της πυραμίδας του Λιγουριού δείχνουν καθαρά την ομοιότητα σε τύπο και πιθανώς σε χρήση, με την πυραμίδα του Ελληνικού.Η πυραμίδα σήμερα είναι σχεδόν ισοπεδωμένη. Όπως βλέπουμε και στην φωτογραφία δεξιά, ελάχιστες πέτρες έχουν μείνει στην θέση τους για να δείχνουν το αρχιτεκτονικό της σχήμα Οι υπόλοιπες πέτρες της οικοδομής (ψαμμίτης λίθος) χρησιμοποιήθηκαν στο χωριό Λιγουριό για χτίσιμο άλλων άλλων κατασκευών ενώ μερικές είναι εντοιχισμένες στην παρακείμενη Βυζαντινή εκλησία της Αγίας Μαρίνας.Ανάμεσα στα ευρήματα της ανασκαφής της Αμερικανικής σχολής Αρχαιολογίας το 1937, περιλαμβάνεται κι ένας λίθινος πέλεκυς της νεολιθικής εποχής (ηλικίας πριν το 3000 π.Χ.), ενώ ο Λ. Λορντ (L. Lord - διευθυντής της Αμερικανικής αποστολής) χρονολογεί την πυραμίδα στον 4ο π.Χ. αιώνα, άποψη που ενστερνίζονται ακόμα και σήμερα οι αρμόδιοι φορείς και το Υπουργείο Πολιτισμού σε σχετική σελίδα του στο δίκτυο (βλ. Πυραμίδα Ελληνικού).Ο Ρ. Σκράντον (R. Scranton - διευθυντής άλλης Αμερικανικής αποστολής), που μελέτησε τα κεραμικά, υποστηρίζει ότι ο νεολιθικός πέλεκυς "απλά, μπορεί να μεταφέρθηκε από κάπου μακριά σαν κάτι αξιοπερίεργο". Αλλά το πως μπορεί να διατηρήθηκε ο νεολιθικός πέλεκυς "κάπου μακριά" για 2.500 τουλάχιστον χρόνια, να μεταφέρθηκε ως "κάτι αξιοπερίεργο" τον 4ο π.Χ. αιώνα στην πυραμίδα του Λιγουριού και να διατηρήθηκε στη νέα του θέση για άλλα 2.300 χρόνια, είναι ένα εύλογο ερώτημα που δύσκολα μπορεί να απαντηθεί.
Κοντά στην πόλη Νεάπολη της Λακωνίας είχε χτιστεί από τους αρχαίους Έλληνες η ``πυραμίδα της Βιγκλαφίας΄΄. Βρίσκεται απέναντι από την Ελαφόνησο. Ο Παυσανίας την αναφέρει ως τάφο του Κινάντου που ήταν ναύαρχος των πλοίων του βασιλιά της Σπάρτης, Μενέλαου. Ο Μενέλαος ήταν υιός του Ατρέα (γενάρχης του βασιλικού οίκου των Ατρειδών στις Μυκήνες) και σύζυγος της ωραίας Ελένης για την οποία έγινε ο τρωικός πόλεμος, όταν την απήγαγε ο Πάρις (84). Το πιο πιθανό είναι πως οι ήρωες της τρωικής εκστρατείας ήταν πραγματικά πρόσωπα και όχι μυθολογικα. Άρα, δεδομένου ότι ο τρωικός πόλεμος - που όπως αναφέρθηκε αλλού, ήταν πραγματικό γεγονός - έγινε στα τέλη του 13ου αιώνα π.Χ, κάπου στην περίοδο αυτή χτίστηκε - λογικά - η πυραμίδα, ως τύμβος του Κινάντου. Οι διαστάσεις των θεμελίων της πυραμίδος αυτής είναι: 17. 5 x 16 x 17. 45 x 16 μέτρα. Σήμερα η πυραμίδα αυτή είναι τελείως κατεστραμμένη.

ΘΗΒΑ


Η πιο εντυπωσιακή πυραμίδα είναι στο Άμφειον της Θήβας. Βρίσκεται στην άκρη της Καδμείας, της ακρόπολης των Θηβών, κοντά στο σημερινό αρχαιολογικό μουσείο. Η πυραμίδα αυτή έχει 3 σειρές σκαλοπατιών. Στην κορυφή των σκαλοπατιών βρέθηκε, σε μικρό χωμάτινο λοφίσκο, διπλός τάφος με χρυσά κοσμήματα. Η πυραμίδα αυτή χρονολογείται ανάμεσα στο 3000 και στο 2400 π.Χ.


ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΗΒΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ


Ο ΤΑΥΓΕΤΟΣ.

ΤΑΥΓΕΤΟΣ

ΤΑΥΓΕΤΟΣ ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗ



Τέλος, υπάρχει και η ρηξικέλευθη θεωρία πως η κορυφή του όρους Ταΰγετος - στα 2000 μέτρα - στην Λακωνία, είναι μια γιγάντια αρχαία πυραμίδα!!! Η θεωρία αυτή αναφέρθηκε από το ελληνικό περιοδικό αρχαιολογίας ``Δαυλός΄΄ (τεύχος Απριλίου 1994) που παρουσίασε φωτογραφία στην οποία, από την συγκεκριμένη θέση που τραβήχθηκε, έδειχνε το σχήμα πυραμίδος στην κορυφή του όρους. Στην πραγματικότητα μόνον από συγκεκριμένη οπτική γωνία μπορεί να διαπιστωθεί το σχήμα αυτό. Αν πρόκειται πραγματικά για πυραμίδα, τότε χτίστηκε με λίθους ή λαξεύτηκε στα πετρώματα του όρους. Πάντως, υπάρχει κάτι που μοιάζει με οριζόντια βάση η οποία ξεχωρίζει από το υπόλοιπο βουνό. Κατά τον μελετητή Π.Χατζηιωάννου, πρόκειται για πυραμίδα - όπως αποδεικνύει και η ετυμολογία της λέξεως ``Λακωνία΄΄ που προέρχεται από τις λέξεις ``λίθος΄΄ και ``κώνος΄΄, δηλαδή κωνικό λίθο, δηλαδή πυραμίδα!!! Όμως, άλλη εκδοχή για το όνομα Λακωνία είναι οι λάκκοι που υπήρχαν στο έδαφος της περιοχής. 


Οι Βραχοπυραμίδες γενικά έχουν δημιουργήσει ένα μεγάλο θέμα συζητήσεων για το αν είναι τεχνητά ή φυσικά κατασκευάσματα. 'Έτσι και με αυτήν του Ταϋγέτου. Υπάρχει μία μεγάλη μερίδα ερευνητών που υποστηρίζουν ότι η κορυφή προφήτης Ηλίας του Ταϋγέτου λαξεύτηκε, προκειμένου να αποκτήσει πυραμιδοειδή σχήμα , ενώ υπάρχουν και άλλοι που υποστηρίζουν ότι η πυραμίδα είναι φυσική και δεν κατασκευάστηκε από ανθρώπινο χέρι. 

Όμως γεγονός είναι ότι όσοι επισκέπτονται την βραχοπυραμίδα παραξενεύονται από την απότομη αλλαγή του τοπίου στο σημείο που είναι η βάση της (στο σημείο που αρχίζει η βραχοπυραμίδα το βουνό γίνεται σχετικά λείο και ομαλό ενώ πιο πριν δεν είναι, την διαφοροποίηση του τοπίου στο σημείο που ξεχωρίζει η "πυραμίδα" από την "βάση" της),καθώς και την περίεργη σκιά της στην ανατολή και δύση του ήλιου.


Το γεγονός της ύπαρξης πυραμίδων στην αρχαία Ελλάδα σίγουρα θα εκπλήσσει τους περισσότερους αναγνώστες. Και όμως, στην αρχαία Ελλάδα υπήρχαν πυραμίδες και ο γράφων υποστήριξε σε άλλο κεφάλαιο πως πιθανών οι αρχαίοι Έλληνες κατασκεύασαν πρώτοι πυραμίδες και πως τους αντέγραψαν οι Αιγύπτιοι και οι αρχαίοι πολιτισμοί της Αμερικής με τους οποίους οι αρχαίοι Έλληνες ήλθαν σε επαφή. Στην Αμερική οι αρχαίοι Έλληνες ήλθαν σε επαφή με πολιτισμούς αρχαιότερους του παλαιότερου πολιτισμού που γνωρίζουμε, των Μάγιας οι οποίοι ήκμασαν στο Μεξικό από τον 4ο ως τον 17ο αιώνα μ.Χ. Στην Αμερική, οι Μάγιας, οι Ίνκας και οι Αζτέκοι πιθανώς δέχθηκαν την πολιτιστική επίδραση των αρχαίων Ελλήνων που έφτασαν στον Νέο Κόσμο με τα πλοία τους, δεδομένου των αρχαιοελληνικών ευρημάτων που έχουν βρεθεί στην Αμερική (νομίσματα, τάφος, κτερίσματα) και της γλωσσικής ομοιότητας κάποιας διαλέκτου των Ίνκας με την αρχαιοελληνική δωρική διάλεκτο. ΑΡΑΟΥΚΑΝΟΙ 

Γνωστό είναι το παράδειγμα του Οιδίποδα (31) στην Θήβα που ήταν ο μοναδικός που κατάφερε να λύσει το αίνιγμα της Σφίγγας και να γλιτώσει την πόλη του, γιατί όποιος απαντούσε λάθος η Σφίγγα τον έτρωγε! Ομοιότητες, επίσης, υπάρχουν ανάμεσα στην ελληνική και στην αιγυπτιακή τέχνη. Στην τέχνη, σφραγιδόλιθοι συναντώνται στην Αίγυπτο, αλλά και στην μινωική Κρήτη. Ομοίως και οι αρχαϊκοί Κούροι (αγάλματα) συναντώνται και στην Ελλάδα και στην Αίγυπτο.




ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΡΙΠΟΛΕΩΣ ΛΙΒΥΚΟΥ

Στο κεφάλαιο ``ΟΙ ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ΄΄ έγινε αναφορά στα αρχαϊκά αγγεία ανατολίζοντος ρυθμού του 7ου αιώνα π.Χ που δείχνουν πολιτιστική επαφή με την Αίγυπτο. Παράλληλα, ομοιότητες υπάρχουν στην ιδεογραφική γραφή (σύμβολα = απλουστευμένες εικόνες των αντικειμένων που δηλώνουν) και συγκεκριμένα στη γραμμική Ά (το παλαιότερο δείγμα της γραφής αυτής είναι ο δίσκος της Φαιστού της Κρήτης που ανάγεται περίπου στο 1700 π.Χ) που ακόμα δεν έχει αποκρυπτογραφηθεί. Επί τη ευκαιρία, τις πυραμίδες της Αιγύπτου αναφέρει ακόμα και ο Όμηρος (Οδύσσεια, 415 - 470)!!! 

Στο κεφάλαιο ``Η μετάδοση του ελληνικού πολιτισμού΄΄ αναλύθηκε το γεγονός ότι οι Αχαιοί βοήθησαν τον 15ο αιώνα π.Χ., καθώς και τον 12ο αιώνα π.Χ., άλλους λαούς σε πολεμική τους εκστρατεία εναντίον της Αιγύπτου. Γενικά, είναι εμφανές ότι υπήρχε πρώιμη πολιτιστική γνωριμία των Αιγυπτίων με τους Έλληνες, πέρα από τις πολεμικές αντιπαραθέσεις. Άλλωστε, σημαντικός πολιτισμός υπήρχε στο Αιγαίο ήδη από την 6η χιλιετία π.Χ. Δεν είναι τυχαίο ότι οι Αιγύπτιοι συγκαταλέγουν τους Έλληνες στους λαούς της θάλασσας την οποία οι Έλληνες είχαν οργώσει με τα πλοία τους. Η Κρήτη ήταν θαλασσοκράτωρ ήδη από την 2η χιλιετία π.Χ.

Δεν είναι διόλου απίθανο οι Αιγύπτιοι να ήταν Κρήτες!!! 

Το σκουρόχρωμο δέρμα των δύο λαών είναι ένα φαινοτυπικό στοιχείο, πέρα από πολιτιστικές ομοιότητες (σφραγιδόλιθοι, ιδεογραφική γραφή και άλλα). Κρήτες θεωρείται ότι ήταν οι Φιλισταίοι στην Παλαιστίνη, ενώ αλλού αναφέρθηκε ότι βρέθηκαν στο Αφγανιστάν σημάδια μινωικού πολιτισμού!

 Οι Κρήτες είχαν οργώσει τις θάλασσες. Είχαν, φυσικά, στενή σχέση με τους Αιγυπτίους οι οποίοι αποκαλούσαν τους Κρήτες: ``Κεφτιού΄΄. Σε αιγυπτιακά κείμενα οι Κρήτες αναφέρονται ως έξοχοι έμποροι και βιοτέχνες. Επίσης, αιγυπτιακή γραφή αναφέρει πως ο Φαραώ Τούθμωσης ο Γ΄ (πέθανε το 1448 π.Χ., επέκτεινε την Αίγυπτο ως τον Ευφράτη και επίσης ήταν νομοθέτης) ανέθεσε σε Κρήτες τη μεταφορά ξυλείας από το Λίβανο. Στην μινωική Κρήτη ο Μίνως ήταν κάτι σαν τον Φαραώ. Η λέξη Μίνως ήταν βασιλικός τίτλος. 

Ο Μίνως αναφέρεται ως βασιλιάς της Κνωσού. Ήταν ο σημαντικότερος βασιλιάς της Κρήτης. Χώρισε το νησί σε 3 περιφέρειες με πρωτεύουσες την Κνωσό, την Φαιστό και τα Μάλια (στην Φαιστό και στα Μάλια βασίλευαν τα αδέλφια του Ραδάμανθυς και Σαρπηδόνας). Ο Μίνωας ήταν νομοθέτης και μάλιστα τον αντέγραψε ο Λυκούργος, ο νομοθέτης της Σπάρτης.
Κατά τον ιστορικό Θουκυδίδη, ο Μίνωας είχε οργανώσει πανίσχυρο στόλο. Στην βασιλεία του η Κρήτη ήταν θαλασσοκράτωρ. Κατέκτησε πολλές περιοχές όπως οι Κυκλάδες. 

Επίσης, κατέλαβε τα Μέγαρα και την Αθήνα (προφανώς η διαμάχη του Μίνωα με τον Αιγέα, η πολιορκία της Αθήνας και τελικά η λύση της πολιορκίας με την συμφωνία για αποστολή 14 Αθηναίων νέων στην Κρήτη για θυσία στον Μινώταυρο σχετίζονται με αυτό). Ίδρυσε πολλές αποικίες στις οποίες έδωσε το όνομα Μινώα (όπως η Μονεμβασιά). Στην Μ.Ασία έδιωξε τους Κάρες και τοποθέτησε εκεί βασιλιάδες τους υιούς του. Οι Κάρες σχετίζονται με την πρωτοελληνική φυλή Λέλεγες που ήταν Κάρες ή φυλή που υποδουλώθηκε σε αυτούς. Ο Μίνωας σκοτώθηκε στη Σικελία πολεμώντας τον βασιλιά Κόκαλο που είχε απαγάγει την κόρη του (με την θέλησή της). 

Η μάχη στη Σικελία δείχνει ως που είχαν φθάσει οι Κρήτες. Δεν είναι απίθανο να είχαν φθάσει μακρύτερα, για παράδειγμα στην Αγγλία ή ακόμα και στην Αμερική! Τα παραπάνω αναφέρθηκαν για να δείξουν όχι μόνον την μετάδοση του μινωικού πολιτισμού που αργότερα ενσωματώθηκε στον πολιτισμό των Αχαιών που κατέκτησαν το νησί τον 15ο αιώνα π.Χ., αλλά και την θεωρία πως οι αρχαίοι Αιγύπτιοι είχαν φυλετική συγγένεια με τους πρωτοελληνικούς λαούς και συγκεκριμένα με τους Κρήτες. 

[...]Το ερώτημα είναι γιατί οι αρχαίοι Έλληνες κατασκεύασαν μικρές, όπως θα δούμε παρακάτω, πυραμίδες. Η απάντηση είναι απλή. Οι αρχαίοι Έλληνες ήταν υπέρ του μέτρου στην τέχνη και απεχθάνονταν την χλιδή και την υπερβολή στο μέγεθος των αρχιτεκτονικών έργων των ανατολίτικων λαών - όπως των Αιγυπτίων και των Βαβυλωνίων. Άλλωστε, οι αιγυπτιακές πυραμίδες και άλλα έργα (η Σφίγγα στην Ελ - Γκίζα, καθώς και οι τάφοι των Φαραώ Ραμσή του ΣΤ΄ και του Τουταγχαμών στο Λούξορ) οικοδομήθηκαν με τον ιδρώτα και το αίμα χιλιάδων σκλάβων που τους φέρονταν σαν ζώα. 

Επίσης, όπως δείχνουν όλα τα στοιχεία, οι πυραμίδες στην Ελλάδα μάλλον ήταν τύμβοι, χωρίς να αποκλείονται οι θεωρίες ότι ήταν βωμοί ή αστρονομικά παρατηρητήρια ή μικρά φρούρια ή κέντρα μετάδοσης σημάτων με φωτιά. Άλλωστε, τίποτα δεν μπορεί να αποκλειστεί, γιατί αν οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποιούσαν τις πυραμίδες ως τύμβους σημαντικών προσώπων, τότε θα ανέγραφαν τα ονόματά τους ή θα έδιναν στοιχεία για τα πρόσωπα αυτά. 

Επίσης, θα ανευρίσκονταν δεκάδες πυραμίδες στην Ελλάδα. Εκτός αν πράγματι υπήρχαν δεκάδες πυραμίδες, αλλά κατεστράφησαν από τους ξένους κατακτητές ή γκρεμίστηκαν και τα συντρίμμιά τους έχουν καλυφθεί από χώμα και βλάστηση. Έτσι, δεδομένου ότι ήταν μικρές, είναι δύσκολο να εντοπιστούν τα καταχωνιασμένα ερείπιά τους.