Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

Αν είσαι μάνα εβραίου πρωθυπουργού, όλη η Αστυνομία και τα βαλιτσάκια της ΕΥΠ, ψάχνουν για ... ένα κινητό!

Ο λαός στα κάγκελα, κλοπές, δολοφονίες, βιασμοί, φτώχεια, και η αστυνμία με την ΕΥΠ, έψαχναν για το κινητό της γυναίκας που γέννησε το μεγαλύτερο κάθαρμα στην Ελλάδα.

Μου έκλεψαν το κινητό με πολλά ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, δολοφόνησαν τρία σκυλιά μου, έκαψαν το αυτοκίνητό μου, κατέστρεψαν φωτιστικά της αυλής μου, προσπάθησαν να μπουν στο σπίτι μου "περίεργα πρόσωπα" και δεν ασχολήθηκε ούτε ένας αστυνομικός να τρέξει για όλα αυτά και άλλα πολλά...

Ευτυχώς που δεν ήμουν "μάνα" ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΟΥ ΕΒΡΑΙΟΤΟΥΡΚΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΑΨΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΑΙΜΑ ΕΛΛΗΝΩΝ.

Ήμουν Ελληνίδα και όχι... οβριά...

Αλήθεια, έτσι σε κουβέντα να βρισκόμαστε: Πότε μωρέ εκεί στην ΕΥΠ και στην αστυνομία (αναφέρομαι στην ηγεσία της), ασχοληθήκατε για τα δεκάδες χιλιάδες κινητά άλλων πολιτών;

Και σε τελευταία ανάλυση, η μάνα του πρωθυπουργού, έχει ασφάλεια επί 24ώρου βάσεως. Τι σκατά έκανε η ασφάλεια της ... μανδάμ;;;;
Καλλιόπη Σουφλή



ΑΠΟ ΡΟΜΑ! Θύμα κλοπής η μητέρα του Τσίπρα...

Θύμα κλοπής έπεσε η μητέρα του πρωθυπουργού, Αρίστη Τσίπρα!

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την εφημερίδα Freddo, η κυρία Τσίπρα φεύγοντας από το νεκροταφείο που είχε επισκεφθεί την Παρασκευή διαπίστωσε ότι λείπει από την τσάντα της το κινητό της τηλέφωνο.

Επιστρέφοντας σπίτι της ενημέρωσε για την κλοπή και αμέσως ξεκίνησε έρευνα προκειμένου να εντοπιστεί το κινητό τηλέφωνο της μητέρας του πρωθυπουργού καθώς υπήρχε και ο «πονοκέφαλος» ότι μπορεί να πέσει σε ξένα χέρια και να δημοσιοποιηθούν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και φωτογραφίες της οικογένειας.

Τελικά το στίγμα του τηλεφώνου εντοπίστηκε σε μονοκατοικία στα Ανω Λιόσια και την Κυριακή το απόγευμα, με εισαγγελική παραγγελία, έγινε αστυνομική επιχείρηση.

Οπως διαπιστώθηκε το κινητό είχε κλαπεί από σπείρα Ρομά οι οποίοι ετοιμάζονταν να το πουλήσουν.

Το τηλέφωνο βρέθηκε και επιστράφηκε στην μητέρα του πρωθυπουργού, η οποία σύμφωνα με την εφημερίδα ευχαρίστησε τους αστυνομικούς αλλά τους είπε πως «δεν ήταν ανάγκη να μπουν σε τέτοια διαδικασία».





Πηγή: