Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2017

ΠΡΟΝΟΙΑ - ΑΝΑΓΚΗ- ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ, ΟΙ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ!!!

ΚΑΘΕ ΠΝΕΥΜΑ ΟΜΟΟΥΣΙΟΝ ΤΟΥ ΝΟΗΤΟΥ ΠΥΡΟΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΩΣ ΟΧΗΜΑ ΠΡΟΣ ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΙΝ, ΔΙΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΝ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ!!!

ΟΜΩΣ,  ΚΑΘΕ ΑΛΟΓΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΚΟΛΛΑΤΑΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ, ΔΙΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟΝ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ!

.............................................

"ΕΡΩΣ ΥΜΩΝ ΨΥΧΑΙ ΔΕΣΠΟΣΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΗ, ΟΙΔΕ ΓΑΡ ΜΕΤ' ΕΜΕ ΠΑΝΤΩΝ ΔΕΣΠΟΤΑΙ ΤΕ ΚΑΙ ΤΑΞΙΑΡΧΟΙ.
ΨΥΧΑΙ ΔΕ, ΟΣΑΙ ΤΗΝ ΑΓΗΡΑΤΟΝ ΜΟΥ ΣΚΗΠΤΟΥΧΙΑΝ ΘΕΡΑΠΕΥΕΤΕ, ΙΣΤΕ ΩΣ ΕΩΣ ΜΕΝ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΙ ΕΣΤΕ, ΤΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΟΙΚΗΣΕΤΕ ΧΩΡΙΑ."

ΕΡΜΗΝΕΙΑ:
Ο ΕΡΩΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΓΚΗ, ΨΥΧΕΣ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΣΑΣ, ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ, ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ.
ΨΥΧΕΣ, ΟΣΕΣ ΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΓΕΡΑΣΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΟΥ, ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ, ΟΣΟ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΕΣ, ΘΑ ΚΑΤΟΙΚΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ.
(Απόσπασμα ΧΧΙΙΙ από την ΙΕΡΑ ΒΙΒΛΟ ΤΟΥ ΕΡΜΗ ΤΟΥ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ ΕΠΙΓΡΑΦΟΜΕΝΗ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ)
.................................................

"Πάντα δε γίνεται ΦΥΣΕΙ και ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ και ουκ εστι τοπος έρημος ΠΡΟΝΟΙΑΣ, ΠΡΟΝΟΙΑ δε εστιν αυτοτελής ΛΟΓΟΣ του ΕΠΟΥΡΑΝΙΟΥ ΘΕΟΥ.
Δύο δε τούτου αυτοφυείς δυνάμεις, ΑΝΑΓΚΗ και ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ.
Ή δε ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ υπηρετεί ΠΡΟΝΟΙΑ και ΑΝΑΓΚΗ. Τη δε ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ υπηρετούσιν οι ΑΣΤΈΡΕΣ. Ούτε γαρ ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ φυγείν τις δύναται, ούτε φυλάξαι εαυτόν απο της τούτων δεινότητος. Όπλον γαρ ΕΙΜΑΡΜΕΝΗΣ οι ΑΣΤΕΡΕΣ, κατά γαρ ταύτην πάντα αποτελούσι τη φύσει και τοις ανθρωποις"(ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΧΙΙ- ΕΡΜΟΥ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΣ ΑΜΜΩΝΑ-ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ)!


ΕΡΜΗΝΕΙΑ:
"Όλα γίνονται σύμφωνα με την ΦΥΣΗ και την ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ και δεν υπάρχει τόπος χωρίς την ΠΡΟΝΟΙΑ, ΠΡΟΝΟΙΑ δε είναι ο αυτοτελής ΛΟΓΟΣ του ΕΠΟΥΡΑΝΙΟΥ ΘΕΟΥ.
Δύο δε είναι οι αυτοφυείς δυνάμεις:
Η ΑΝΑΓΚΗ και Η ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ.
Η δε ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ υπηρετεί την ΠΡΟΝΟΙΑ και την ΑΝΑΓΚΗ,
και την ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ υπηρετούν οι ΑΣΤΕΡΕΣ.
Γιατί κανείς δεν μπορεί να ξεφύγει από την ΕΙΜΑΡΜΕΝΗ, ούτε να προφυλάξει τον εαυτό του από την δύναμη της και γιατί όπλο της ΕΙΜΑΡΜΕΝΗΣ είναι οι ΑΣΤΕΡΕΣ οι οποίοι, σύμφωνα με αυτήν φέρνουν σε πέρας ό,τι αφορά τη φύση και τους ανθρώπους."
.......................................................

ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΙΜΑΙΟ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΟΣ:
«Ούτως ουν δη κατά λόγον τον εικότα δει λέγειν, τόνδε τον κόσμον ζώον έμψυχον έννουν τε τη αληθεία δια την του θεού γενέσθαι ΠΡΟΝΟΙΑΝ».

ΕΡΜΗΝΕΙΑ:
(Έτσι λοιπόν πρέπει να παραδεχώμεθα σύμφωνα με την λογικήν, ότι αυτός ο κόσμος ο ζωντανός, ο έμψυχος, ο νουνεχής, εδημιουργήθη πραγματικώς ένεκα της θείας ΠΡΟΝΟΙΑΣ).
(Πλάτωνος «Τίμαιος» 30Β).
................................................

ΚΑΙ ΣΤΑ ΗΘΙΚΑ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΥ:
«Έστιν ουν ΠΡΟΝΟΙΑ η μεν ανωτάτω και πρώτη του ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΟΥ νόησις είτε και βούλησις ούσα ευεργέτις απάντων, καθ’ ην πρώτως έκαστα των θείων δια παντός άριστά τε και κάλλιστα κεκόσμηται».

ΕΡΜΗΝΕΙΑ:
(Η ανωτάτη λοιπόν και πρώτη ΠΡΟΝΟΙΑ, όντας νόηση και βούληση του ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΟΥ, είναι ευεργετική για τα πάντα και σύμφωνα με αυτήν, από μιας αρχής, έχει διαταχθεί κάθε τι το θείο δια παντός με τον καλύτερο και ωραιότερο τρόπο).
(Πλούταρχος, «Ηθικά», Τόμος 15, Περί Ειμαρμένης, 572F, εκδ. ΚΑΚΤΟΣ).


ΖΕΥΓΑΡΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ



"...τρείς Μοίρας είναι θυγατέρας Ανάγκης φασίν, Κλωθώ, Λάχεσιν, "Ατροπον, ήν και Αδράστειαν καλούσιν, ότι περ ουκ άν τις αυτήν αποδράσειεν..."{ΠΛΑΤΩΝ}

«Ἀνάγκης θυγατρὸς κόρης Λαχέσεως λόγος. Ψυχαὶἐφήμεροι, ἀρχὴ ἄλλης περιόδου θνητοῦ γένους θανατηφόρου.[617e] οὐχ ὑμᾶς δαίμων λήξεται, ἀλλ’ ὑμεῖς δαίμονα αἱρήσεσθε. πρῶτος δ’ ὁ λαχὼν πρῶτος αἱρείσθω βίον ᾧ συνέσται ἐξἀνάγκης. ἀρετὴ δὲ ἀδέσποτον, ἣν τιμῶν καὶ ἀτιμάζων πλέον καὶ ἔλαττον αὐτῆς ἕκαστος ἕξει. αἰτία ἑλομένου· θεὸς ἀναίτιος.»
ΕΡΜΗΝΕΙΑ
«Της κόρης Λάχεσης, θυγατέρας της Ανάγκης, είναι τούτος ο λόγος. Ψυχές της μιας ημέρας, αρχίζει για το θνητό γένος άλλος ένας κύκλος με κατάληξη το θάνατο. Δεν θα σας πάρει με κλήρο κάποιος δαίμονας, θα τον διαλέξετε εσείς το δαίμονα. Οποιανού λάχει ο πρώτος κλήρος, αυτός πρώτος να διαλέξει τη ζωή που αναγκαστικά θα ζήσει. Δεν έχει δεσπότη η αρετή· ανάλογα αν την τιμάει κανείς ή την περιφρονεί, θα 'ναι και πιο μεγάλο ή πιο μικρό το μερτικό του επάνω της. Η ευθύνη είναι αυτουνού που διαλέγει· ο θεός δεν έχει ενοχή».{ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑ}  
http://www.greek-language.gr/greekLang/ancient_greek/tools/corpora/anthology/content.html?m=1&t=535